gammelflaxen

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av gammelflaxen - 3 februari 2013 17:02

I torsdags fick jag "hjälp" att öppna en tandborste.........hade lagt en oöppnad tandborste på köksbordet...........gissa vem den hjälpsamme var...............javisst Emmi såklart.....

 


I går var bjöd D HUS på kursdag till instruktörer i distriktet.


Jättebra initiativ och roligt att träffas från olika klubbar.


Jag var där och hade lånat med mig Jasper, för att kunna mysa en dag med honom.

Vi var ca 24-25 personer och föreläsare var en tävlingslärare

Susanne G Arwidsson.


Kursen var inte riktigt de jag trodde den skulle vara, men bra ändå. Kanske inte så mycket nytt, men alltid lär man sig något när man diskuterar olika sätt att lära in. Nytt för mig var bla hur Susanne lär in framåtsändade.

Susanne var en bra föreläsare, som var lätt att lyssna till.


Tack till allas vår Lennart för maten och bullarna, även Marie L och Anna Å som hade bakat.

Allt var så Gott.


I dag var de strålande sol hela dagen och lagom med minus grader. De blev en hel dag ute.


Men först fick vi "fikafrämmande" som kom gående över sjön. Mysigt.


Här är lite bilder från i dag, som vanligt är de full fart som gäller

 


 


 

Min vackra Emmi

 


Fina älskliga Hope

Efter bus med dottern, full med is och snö

   


Någon måste ju passa matsäcken

   


 


En skön dag med många timmar i solen, på skotern och på "vår" grillplats. De blev både lunch och fika ute.

Hundarna sprang och busade, myste i solen och hade de häligt.


Nu har janne åkt till jobbet, Daniel fixar med sitt, hundarna sovér mätta och nöjda med dagen.


Presentation


Välkomna till Team Gammelflaxen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards