gammelflaxen

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av gammelflaxen - 22 juni 2013 16:51

I dag åkte vi in till klubben en stund mitt på dagen för att träna. De var inte planerat sedan tidigare, så de blev ett snabbt beslut att åka dit, men de käns bra att tjejerna får göra något.


Suss med Norma, Marie och Xit samt Hope

 


När jag kom till klubben höll Marie på att sätta i hop en RL bana, så då blev de det vi tränade i dag.


Hope och jag går banan, som är en blandning av nybörjar och fortsättningsklass skyltar

           


Här är Xit och Marie

   

Suss och Norma

   


Här är jag och Emmi. De är första gången hon går en rallylydnadsbana och vi har inte heller tränar skyltmoment, däremot tränar vi j bla följsamhet och de hade jag stor nytta av i dag. Med lite träning kan vi nog starta nybörjarklass.


   


Här finns en liten film inspelad på mobilen om någon vill se.

RL


Dagens träningstur kändes bra. Vi tränade utan stress och vi både fikade, pratade och klarade oss från regnet.

Väl hemma var det bara att sätta sig och äta då Janne hade lagat mat. Gott.


I går var det midsommar och då hade vi jättemysigt, med släkt och godmat mm


Tejja kastade freesby till hundarna.Här är det Ajax som sticker i väg i full fart.

     

Hope och Emmi

 


Några fler bilder från veckan som gått

   


Vi har också lämnat in en film till Dagens Trick 15, som blev godkänd.

Titta här om ni vill Dagens Trick 15 med Hope.


Provade även med Lewi, se http://youtu.be/CMCoZ7Q9Geg


och Jasper http://youtu.be/shCr5ySzyhQ


I morgon kommer Daniel hem som firat midsommar helgen på Värmdö och jag och Janne åker på konfirmation.











Presentation


Välkomna till Team Gammelflaxen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards