gammelflaxen

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av gammelflaxen - 3 maj 2014 18:59

Då vi tränat med våra härliga träningskompisar.


Jag lämnad Emmi hemms hos mamma och pappa, eftersom jag fortfarande har svårt att gå och de räcker att träna med en hund just nu

(häromdagen var jag in och fick en cortinsonspruta i knät.)

Emmi fick fysträning tidigt på fm innan jag lämnade henne för en dag med bus hos Ajax.


Jag och Hope åkte till klubben och vi började med en rl bana.

         


 

Här syns Anna, Elin med Hops 1/2 syster Joy, Marie med Xit och Hope


Gulliga Marit körde agility med Hope

         

Xit tränar stadga med Puma

 

Här är Elin med Joy, Hopes 1/2 syster.

( Bortse från Joys päls just nu då hon haft valpar som ännu inte är 12 v)

 

Vi fikade och pratade, blandat med träning.


Avslutningsvis tränade jag och Marie lite "hålla position" trots störning. Vi gick väldigt nära, så nära att hundarna snuddade varandra stundtals i vändningarna. Vi avslutade med att de satt sida vid sida (så de nästan nuddade varandra) och körde fjärren. Hope lyssnade bara på mina komandon och Xit på Maries.

De var så duktiga så.


En avslutningsbild

 

Lotus, Stella. Puma, Xit och Hope


En härlig dag och jag är så glad att jag har världens bästa träningskompisar.





Presentation


Välkomna till Team Gammelflaxen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards