gammelflaxen

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av gammelflaxen - 9 juli 2013 19:57

Både lördag och söndag var vi ute på havet. Så skönt och mysigt. De är sommar för mig.

 

På lördagen var Daniel med och vi hade en härlig dag.


 

Söndagen var ännu varmare och då hjälpte Daniel, Anna och hennes fam att pressa hö. Janne och jag myste på båten.

När vi kom i hamn väntade Niklas, Sanna, Vendela och lilla Wilmer där och jag kunde mysa med bonus barnbarnet som blir 6 mån i dag.


Så igår var de lite svalare och de blåste en del, då blev de rapport träning.

 


Hope och Lennart gick ut 900 m och väntade 30 min. Hon kom till mig och väntade ytterligare 30 min innan jag sände henne till B. Lennart hade då gått tillbaka mot A, så sträckan blev ca 500 m. Hope låg och vilade på stationerna under väntetiden och sedan bar de av snabbt men lungt och koncentrerat.


Min Duktiga Diamant


Efter träningen blev det bus


Jasper

     

Emmi och Lewi


Hope var inte trött efter rapportträningen

 

Fullt ös på Hope och Lewi

 

Självklart vill alla vara med

 


Efter träning och bs blev det fika på klubben med Maud och Lennart, innan lite träning på plan. De blev kryp och ff bla.


I dag har de varit varmt och blåsigt. Både jag och hundarna har tagit de lungt. Kunde inte låta bli att fota lite i från  trädgården och på hundarna.

Ajax var hit en stund, men de blev inte mycket bus pga värmen.


 


           

 


 


Nu börjar det regna, men i morgon ska solen lysa igen.


Sommar Sommar Sommar

  




Presentation


Välkomna till Team Gammelflaxen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards