gammelflaxen

Alla inlägg den 9 december 2013

Av gammelflaxen - 9 december 2013 13:38

De har varit dåligt med träning för mig och tjejerna sista veckan.

Jag längtar efter att kunna träna ordentligt och hoppas få till några bra tränings tillfällen snart.


I dag tränade vi lite lite, bättre än inget ialla fall.


Vi har tränat lite inne då och då, men inte så mycket som jag skulle vilja.


  


Har ni sätt flashmobben med 38 hundekipage för att hjälpa till att samla in pengar till musikhjälpen och unga tjejers rätt att överleva sin graviditet. Om inte, titta här http://youtu.be/NhJOg7BwTeY 


  


I ons var jag på röntgen av höften och träffade läkaren som op sist.

De var som jag redan känt, höfprotesen siter löst och glider fram och tillbaka och höftkulan sitter inte heller i skålen som den ska, utan på ena kanten och är på väg ur.


Läkaren förstod mycket väl att jag har väldigt svårt att gå.


Han ville op i jan, hoppas de blir av då också. De brukar sällan bli op den tid de sagt.


Så nu väntar jag på min 5:e op i samma höft.


Innan op är gjord så blir de som sagt bara små träning eller träning där jag kan stå still eller sitta, men träna ska vi göra. De tycker både jag och tjejerna är så kul.


  


Snön kom med "Sven" i torsdags och fredags. De gillade både Emmi och Hope som busar med varandra och springer som galna, så fort de kommer ut.


Här är några bilder på Emmi och Ajax. Inte så bra bilder. Dålig skärpa.

       

Roligt hade de i allafall.



I dag fyller Daniel år och de blir väldigt mycket gofika och vi firade honom även i går.


I lördags var vi och åt julbord och hade jättetmysigt.

Jag fick åka i varuhissen, eftersom vi satt några trappor upp och självklart fastnade jag i hissen......


Nu ska jag ordna lite innan vi får födelsedags fämmande.









Presentation


Välkomna till Team Gammelflaxen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards